Osnovna škola Luka Sesvete

Vijesti iz života škole

Terenska nastava četvrtih razreda

Autor: Barbara Altabas, 6. 11. 2009.

Četvrti razredi su bili u školi u prirodi u Novom Vinodolskom. Pročitajte njihove osvrte i doživljaje.

Vinodolski cross

Naš razred je bio u Novom Vinodolskom. Vratili smo se prije tri dana. Ja ću sada opisati svoj najdraži događaj koji je bio kada su dječaci trčali cross.
                Nakon traženja određenih biljaka u arboretumu, dječaci su krenuli s profesorom iz tjelesnog na cross, a djevojčice su otišle slikati. Mi, dječaci prvo smo stali u dugačku vrstu koju je činilo pet razreda. Tada smo se podijelili u pet manjih vrsta. Onda nas je jedan dječak iz 4. f dobro razgibao. Profesor je odlučio da ćemo trčati do jednog drveta, zaobići ga i vratiti se nazad. Prva je na utrku krenula prva vrsta. Kada je ona završila, išla je druga vrsta i tako redom do pete vrste. Prva tri trkača iz svake vrste išla su u finale. Na sreću, ja sam u svojoj grupi bio drugi i prošao u finale.
Profesor je finaliste podijelio u dvije grupe. I opet sam uspio biti među prva tri. Bio sam jako uzbuđen što sam došao u veliko finale. Finalisti iz našeg razreda bili smo moj prijatelj Filip i ja. Iako sam bio jako uzbuđen i nervozan uspio sam biti treći. Moj prijatelj Filip je bio četvrti.
                Bilo mi je jako drago što sam uspio biti među prva tri natjecatelja. To mi se najviše sviđalo u školi u prirodi.

Petar Jukić 4.e

-Novi Vinodolski
              Bili smo u Školi u prirodi. Išli smo u Novi Vinodolskina tjedan dana, od 12. do 16. listopada 2009.godine. Boravili smo u hostelu Vila Rustica.
             Na more smo krenuli autobusom oko devet sati. Putovali smo do grada Senja gdje smo stali. Posjetili smo utvrdu Nehaj. Nastavili smo putovanje i stigli u Novi Vinodolski. Dočekao nas je fin i obilan ručak. Dobili smo sobe i raspakirali se. Poslije toga išli smo u učionicu Krk. Malo smo učili. Nakon toga smo imali radionicu na kojoj smo upoznali tetu Vesnu, Anđelu i Ivu. Navečer smo imali zabavu. Puno smo plesali. Pala je noć. Oprali smo zube, otuširali se i legli u krevet.
            Drugi dan nas je učiteljica probudila i išli smo na doručak. Toplo smo se obukli jer smo išli brodom u Crikvenicu. Tamo smo posjetili akvarij i malo se prošetali. Vratili smo se brodom. Ručali smo. Nakon ručka izašli smo van, na terasu hostela na učenje. Išli smo i na radionicu u arboretum. Odmah nakon toga bila je likovna radionica za djevojčice i kros za dječake. Večerali smo i imali Igre bez granica (sportske igre).
           Treći dan smo išli na jutarnju misu. Nakon mise, prošetali smo Novim Vinodolskim. Imali smo fin ručak. Nakon ručka smo imali likovnu radionicu. Poslije smo gledali crtič,a navečer smo imali Eurosong.
           Četvrti dan smo posjetili gradski muzej. Bilo je zanimljivo. Nakon toga išli smo brodom na Krk. Šetali smo Vrbnikom. Vratili smo se u Novi Vinodolski. Navečer smo imali izbor za najklinca i najklincezu. Nakon toga ugasila su se sva svijetlai svi su legli u krevet.
             Peti dan smo pojeli doručak, pospremili kofere i sobe. Pogledali smo film i krenuli u Zagreb.
            Meni se u Novom jeko svidjelo. Htjela bih to ponoviti. Bilo je zabavno, a najviše mi se svidio Vrbnik.
Bruna Brozović, 4c

Putovanje brodom na Krk

Moj razred i ja išli smo u Novi Vinodolski , u školu u prirodi da nešto novo naučimo i vidimo. Bilo nam je zabavno. Imali smo puno uzbudljivih događaja. Opisat ću jedan meni najuzbudljiviji.
         Išli smo brodom na otok Krk , u mjesto Vrbnik. Toga dana jako je puhalo. Učiteljice nisu znale hoćemo li moći ići na taj izlet. Kad se vjetar smirio ipak smo krenuli. Svi smo bili jako sretni. Skakali smo od radosti.
Došli smo do broda i smjestili se. Meni je srce jako lupalo od sreće. Moj je razred sjedio na pramcu broda. Putem smo se šalili, razgovarali i jeli slatkiše. Jedan slani štapić smo bacili u more tada su nas okružili galebovi. Pratili su nas cijelim putem .
Izašli smo iz broda i s vodičem krenuli u šetnju Vrbnikom. Vidjeli smo crkvu i najužu ulicu. Rekao nam je da otok Krk ima tri kapele i šest velikih crkvi. Nakon tog izleta vratili smo se u dom.
          Ja sam bila jako sretna što sam vidjela otok Krk i nešto novo o njemu naučila.

Moana Kičić 4.e

-Novi Vinodolski

12.listopada 2009., u devet sati, sam s razredom išla u Novi Vinodolski. To je zapravo bila Škola u prirodi. Došli smo u hostel Vila Rustica iz kojeg smo se, 16.listopada 2009. vratili u Zagreb.
        Prvi dan smo putovali dva i pol satakako bi došli u Novi Vinodolski. Cijelim putem nas je pratila jaka kiša. Putovali smo kroz grad Senj. Stali smo pokraj tvrđave Nehaj. Kada smo napokon došli u Novi Vinodolski, smjestili smo se po sobama. Naša je soba bila velika. Kada su se svi smjestili bili smo u učionici Krk. Nakon malo učenja, imali smo radionicu o dupinima i o bjeloglavom supu. Navečer je počela večernja zabava. Na plafonu je bil omnogo šara, svi su plesali uz glazbu. Kao pravi disco. Kad je sve završilo otišli smo na počinak.
         Drugi dan je započeo doručkom. Bio je ukusan. Poslije smo se vozili brodom do Crikvenice. Tamo smo bili u akvariju i šetnji gradom. Vratili smo se na ručak. Nakon ručka, učili smo na terasi hostela, imali razgledavanje arboretuma, djevojčice likovnu radionicu, a dječaci kros. Na kraju dana Igre bez granica.
        Treći dan je bila jutarnja misa, a zatim i šetnja Novim Vinodolskim. Nakon ručka smo imali likovnu radionicu. Na kraju natjecanje Eurosong.
         Četvrti dan smo posjetili gradski muzej. Ručali smo i brodom došli na otok Krk. Šetali smo Vrbnikom. Vratili smo se u Novi i nakon večere izabrali najklinca i najklincezu.
         Na kraju je došao peti dan. Doručkovali smo, spakirali kofere, pogledali film i otišli u Zagreb.
        Meni se jeko svidjelo u Školi u prirodi. Sve osim kiše koja nas je pratila pri dolasku. Na svakoj vožnji brodom bilo mi je hladno.
Judita Eva Dujić. 4.c

Moj strah

Bili smo u Novom Vinodolskom. Taj dan je bio hladan. Morali smo se toplo obući jer smo išli brodom u Crikvenicu.
            Kada smo ulazili u brod bilo me je strah. Jako sam se bojala jer se nikad nisam vozila brodom. Mislila sam da će brod potonuti. Nakon nekoliko minuta shvatila sam da to uopće nije strašno. Došli smo u Crikvenicu. Tamo smo posjetili Aqvarium i u njemu vidjeli puno riba. Jedva sam čekala da se vratimo u hotel jer se je super voziti brodom.
          Bilo mi je jako lijepo. Svugdje je lijepo , ali doma je najljepše.

Nikolina Govorušić 4. e

MASLINA

Maslina je jako lijepo drvo. Ona raste u primorskom zavičaju naše zemlje. Jako je zdrava biljka. Od nje dobivamo maslinovo ulje i još mnogo zdravih proizvoda. Maslina je i simbol mira. Na Cvijetnicu nosimo njene grane u crkvu.
        Može narasti i do tri metra. List joj je tanak, jako tvrd, grub i tamno zelene boje. Maslina se bere na početku jeseni. Stavlja se u razna jela i na pizzu. Njoj paše sredozemna ili mediteranska klima. Upotrebljava se i za kosu i kožu u oblikukrema i šampona.
        Ja ne volim baš jesti masline zbog njenog okusa, kao ni moja obitelj.

Antonio Kvasnovski, 4.c

RASPORED ZVONA

JELOVNIK

PRATITE NAS NA INSTAGRAMU

PRATITE NAS NA FACEBOOK-u

NAŠ YOUTUBE KANAL

eTwinning

Korisne poveznice
Osnovna škola Luka Sesvete / Otona Ivekovića 16, HR-10360 Zagreb-Sesvete / www.os-luka-sesvete.skole.hr / ured@os-luka-sesvete.skole.hr